Friday, October 8, 2010

PERANGAI TAK BERTAMADDUN. PODAH CITTT!!!



Ayoyo Macha... Apa sudah jadi. Macam orang hilang akal. Kapla wayar sudah putus !
Begitulah gelagat dan perangai hodoh serta tidak bertamaddun macha-macha, pecacai@samseng  PKR ketika halang sidang akhbar Rahimi Osman, bekas setiausaha sulit Anwar Ibrahim.
Takut benar macha-macha ini, bila lepas buat laporan polis, Rahimi panggil rakan-rakan media untuk "menelanjangkan" perangai bekas boznya, membabitkan kes liwat Saiful Bukhari Azlan.
Rahimi membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Klang Selatan kira-kira pukul 2.30 petang Rabu . Dia dakwa  dipaksa oleh Anwar memberikan dua pengakuan sumpah palsu pada 28 Jun 2008 yang antara lain cuba mengaitkan Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri sebagai mastermind konspirasi.

 
Rahimi yang telah berhenti menjadi pembantu Anwar pada tahun 2008 itu hadir di IPD berkenaan dengan ditemani oleh peguamnya, S. Ravi Chandran.

Dia dipaksa menandatangani dua surat akuan bersumpah kerana bimbang pada keselamatannya. Rahimi tidak bersetuju dengan kandungan surat
akuan bersumpah yang terpaksa ditandantangani. 


Katanya, dua peguam Anwar menahannya selama beberapa hari di Hotel Quality, Shah Alam.
 Itu cerita laporan polis Rahimi, tapi apa hal pulak, macha-macha yang mendakwa "Ini bandar Klang kami punya" buat kecoh macam kera kena belacan. Terkinji-kinja di restoran Lotus, Klang halang sidang akhbar Rahimi.
Kalau tak puas hati, buatlah sidang akhbar sendiri. Jawap sahaja apa isu yang Rahimi timbulkan.
Hallo Macha...Jangan bikin kecoh majlis orang. Apa betul ke Klang macha-macha yang punya sampai berlagak langgar majlis orang!.
Hallo macha...ini Klang rakyat yang punya. Bukan PKR!  
Mau kasi nasihat sama orang tapi itu belakang bontot sendiri, tahi pun tidak mahu kasi cuci!!!. Ayo yoo banyak busuk!!!!

Kalau sendiri punya majlis, mesyuarat cabang PKR mahu baling-baling kerusi,  Maha pukul orang...itu macha punyai majlis sendiri. Mahu bikin huru hara macha punya hal. Kita tidak marah. Tapi orang punya majlis tolong respect.
Ini negara demokrasi, Jangan banyak sangat tonton sivaji the bozzz macha.
Macha punya boz pun bebas adakan sidang akhbar dan hentam kerajaan. Mana ada samseng kacau sama dia.
Kalau semua ikut stail macha... satu negara boleh kecoh. 
Jangan main kasar macha...KIta mahu hidup aman dan harmonis.
Jangan nanti orang jumpa macha dia kata ...Podah Citt!

No comments:

Post a Comment